Video Poster

H COSMOTE TV, που μεταδίδει ζωντανά, αποκλειστικά και σε HD το "El Clasico" και τη 2η αγωνιστική των Ημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε Εταιρικούς συνδρομητές κινητής COSMOTE, να παρακολουθήσουν το κορυφαίο ντέρμπι παγκοσμίως αλλά και τους αγώνες των τεσσάρων μεγάλων συλλόγων του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Δες κι εσύ πώς μπορείς να παρακολουθήσεις σε live μετάδοση τους συναρπαστικούς αγώνες ποδοσφαίρου μέσω της υπηρεσίας COSMOTE TV GO… και απόλαυσε αφιερώματα, highlights και πλούσιο ρεπορτάζ.

Επιπλέον όποιο κι αν είναι το αγαπημένο σου άθλημα, σε περιμένει πλούσια δράση σε όλα τα COSMOTE SPORT κανάλια!

Image

Εάν είσαι εταιρικός συνδρομητής
κινητής COSMOTE...

Για να απολαύσεις όλο το αφιέρωμα και το θέαμα του "El Clasico" και της 2ης αγωνιστικής των ημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας, έως την Πέμπτη 27/4 τα μεσάνυχτα, απόκτησε σήμερα κιόλας προσωρινούς κωδικούς για να συνδεθείς στην υπηρεσία COSMOTE TV GO, πριν εξαντληθούν!

  • Στείλε δωρεάν SMS στο 1256 από την εταιρική σου σύνδεση COSMOTE γράφοντας “GO

* Η διάθεση των κωδικών ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή μέχρι την Πέμπτη 27/4 τα μεσάνυχτα

Για χρήση σε κινητό τηλέφωνο smartphone ή tablet, θα πρέπει να εγκαταστήσεις την εφαρμογή COSMOTE TV GO από το App Store ή το Google Play Store. 

Εάν θέλεις να παρακολουθήσεις σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, μπες στην ιστοσελίδα www.cosmotetvgo.gr. Θα χρειαστεί να εγκαταστήσεις το πρόγραμμα αναπαραγωγής (COSMOTE TV GO Player). Αναλυτικές οδηγίες εδώ.

Έπειτα μπορείς να επιλέξεις «Σύνδεση» στην υπηρεσία COSMOTE TV GO εισάγοντας τους κωδικούς που έλαβες. 
Για τη λειτουργία της υπηρεσίας θα χρειαστεί να συνδεθείς μέσα από οποιοδήποτε δίκτυο Internet σταθερής τηλεφωνίας ή μέσω κινητού δικτύου.

 

*Οι κωδικοί θα ισχύουν έως την Πέμπτη  27/4 και ώρα 23:59.

Όροι και Προϋποθέσεις

Για την διάθεση των κωδικών ισχύει σειρά προτεραιότητας. Η σύνδεση στην υπηρεσία με τους κωδικούς θα είναι δυνατή έως την Πέμπτη 27/04/17 στις 23:59. Απαιτείται η εγκατάσταση της υπηρεσίας σε συμβατή συσκευή και δίκτυο Internet, οποιουδήποτε παρόχου σταθερής ή κινητής.

Οι προσωρινοί κωδικοί παρέχουν πρόσβαση σε όλα τα COSMOTE SPORT κανάλια που είναι διαθέσιμα στο COSMOTE TV GO.

Η χρήση από κινητό δίκτυο χρεώνεται βάσει του προγράμματος κινητής του πελάτη και δεν περιλαμβάνεται δωρεάν χρήση των δεδομένων κινητού δικτύου για χρήση της υπηρεσίας.

Για τη χρήση του κινητού δικτύου της COSMOTE είναι απαραίτητη η ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet, όπου απαιτείται αίτημα από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας.

Η προβολή του περιεχομένου της υπηρεσίας είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε μία συσκευή*, για χρήση από υπολογιστή στο www.cosmotetvgo.gr ή για χρήση από κινητό ή tablet μέσω της εφαρμογής COSMOTE TV GO στο App Store και το Google Play Store. Η συσκευή πρέπει να διαθέτει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Αναλυτικά οι προδιαγραφές των συσκευών είναι διαθέσιμες εδώ.

* Υπάρχει δυνατότητα μίας αντικατάστασης συσκευής με τους προσωρινούς κωδικούς πρόσβασης (που λαμβάνονται μέσω sms).

 

 

 

  • 1. Πότε μπορώ να συνδεθώ στο COSMOTE TV GO με τα προσωρινά στοιχεία σύνδεσης που έλαβα;

    Η σύνδεση στην υπηρεσία είναι εφικτή έως τις 27/4 τα μεσάνυχτα. Εάν γίνει προσπάθεια σύνδεσης μετά τις 27/4, θα εμφανιστεί ότι ο λογαριασμός δεν είναι ενεργός.
  • 2. Από ποιόν αποστολέα λαμβάνονται οι δωρεάν προσωρινοί κωδικοί πρόσβασης;

    Από το 1256. Θα απαντάει δηλαδή ο ίδιος αριθμός με αυτόν στον οποίο αποστέλλεται αρχικά η εντολή “GO” για τη λήψη των στοιχείων σύνδεσης. 

  • 3. Έχασα τους κωδικούς σύνδεσης, πως μπορώ να τους ανακτήσω;

    Αρκεί η αποστολή ενός ακόμη δωρεάν sms με το λεκτικό GO στο 1256 για να ληφθούν πάλι.

  • 4. Τι σύνδεση Internet απαιτείται για την παρακολούθηση των COSMOTE SPORT καναλιών στο COSMOTE TV GO;

    Αρκεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε δίκτυο Internet σταθερής ή κινητής στην Ελλάδα.

  • 5. Δεν μπορώ να παρακολουθήσω τους αγώνες την ώρα που θα προβληθούν ζωντανά στο COSMOTE TV GO, πως μπορώ να τους δω;

    Οι αγώνες θα είναι διαθέσιμοι και μέσω της υπηρεσίας REPLAY TV.
  • 6. Με τα προσωρινά στοιχεία σύνδεσης σε ποιες υπηρεσίες του COSMOTE TV GO θα έχω πρόσβαση;

    Είναι διαθέσιμη η υπηρεσία Replay TV και δεν θα είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες COSMOTE TV Plus, τα Sport Clips, η ενοικίαση ταινιών και το Remote PVR.
  • 7. Σε πόσες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO;

    Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης έως μίας συσκευής με τον προσωρινό λογαριασμό του COSMOTE TV GO στα πλαίσια της ενέργειας. H συσχέτιση πραγματοποιείται αυτόματα κατά την πρώτη σύνδεση, από τη συσκευή, με τους κωδικούς.

  • 8. Μπορώ να αλλάξω τη συσκευή που χρησιμοποιώ την υπηρεσία;

    Είναι δυνατή μια αντικατάσταση συσκευής.

    Για να γίνει η αλλαγή αρκεί η σύνδεση με τους κωδικούς στη νέα συσκευή και κατόπιν η επιλογή της αρχικής συσκευής που θα αντικατασταθεί.

    Για χρήση σε κινητό τηλέφωνο smartphone ή tablet απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής στην καινούρια συσκευή απευθείας από το App ή το Google Play store. Εάν γίνει μεταφορά του application που είχε ήδη εγκατασταθεί από την προηγούμενη συσκευή (π.χ. από τα iΤunes) τότε η προβολή περιεχομένου ενδέχεται να μην είναι δυνατή.

  • 9. Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία COSMOTE TV GO σε υπολογιστή;

    Οι οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας σε ηλεκτρονικό υπολογιστή είναι διαθέσιμες εδώ.

    Υπάρχει σχετική παράγραφος με τις ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται και τους υποστηριζόμενους πλοηγούς Internet.

  • 10. Πόσα ΜΒyte θα καταναλωθούν εάν γίνει προβολή του αγώνα μέσω κινητού δικτύου;

    Αν ο αγώνας διαρκέσει 2 ώρες τότε αυτό ισοδυναμεί με 2,5 Gbyte στo υψηλότερο προφίλ της High Definition ανάλυσης  ή περίπου 1,7 Gbyte στο υψηλότερο προφίλ της Standard definition ανάλυσης.
    Για τη χρήση του κινητού δικτύου της COSMOTE είναι απαραίτητη η ενεργοποίηση της υπηρεσίας COSMOTE My Internet, όπου απαιτείται αίτημα από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας.
  • 11. Σταμάτησα την προβολή στη συσκευή μου και μετά έκανα αντικατάσταση αλλά συνεχίζω να λαμβάνω μήνυμα στη νέα συσκευή ότι έχω υπερβεί το όριο επιτρεπόμενων προβολών. Γιατί;

    Χρειάζονται έως και πέντε (5) λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί έξοδος από τον player στην αρχική συσκευή μέχρι να επιτραπεί η προβολή στη νέα συσκευή. Εάν περάσει αυτός ο χρόνος και το πρόβλημα παραμένει, παρακαλούμε τερμάτισε την εφαρμογή ή κλείσε την ιστοσελίδα της υπηρεσίας στον υπολογιστή και ξανασυνδέσου.

  • 12. Μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία στο εξωτερικό;

    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μόνο στην Ελλάδα. Εάν βρίσκεσαι στο εξωτερικό, είναι δυνατή μόνο η πλοήγηση στην υπηρεσία αλλά δεν όχι ο συντονισμός σε κάποιο COSMOTE SPORT κανάλι.

  • 13. Στον player της υπηρεσίας εμφανίζονται διάφορες επιλογές ποιότητας, τι σημαίνει αυτό;

    Η υπηρεσία παρέχεται μέσω «adaptive streaming». Κατά τη διαδικασία συντονισμού σε κάποιο κανάλι, προσφέρεται η καλύτερη δυνατή ποιότητα βάσει των δυνατοτήτων της σύνδεσής στο Internet τη δεδομένη στιγμή. Εάν επιθυμείς μπορείς να αλλάξεις την ποιότητα π.χ. σε κάποια χαμηλότερη για να μειώσεις την κατανάλωση δεδομένων.